гр. София, кв. Младост 2
За да гласувате за сградата, моля попълнете валиден Email адрес и натиснете бутона "Гласувай". (Можете да гласувате само за един проект в категория.)
Инвеститор
Меридиан 22 ООД
Архитект
Амфион ЕООД
Изпълнител
ТРОАНА БИЛД
Конструктор
инж. Петър Плачков
Описание на проекта
Намираща се в югозападната част в съществуващия училищен комплекс, пристройката към ЧЕУ „Меридиан 22“ се свързва безпроблемно с оригиналната структура, осигурявайки хармонично разширение на учебната среда. Тази четириетажна сграда се отличава със здрава монолитна стоманобетонна конструкция, в която се помещават мутифункционални зали и кабинети на администрацията на училището. Сградата се състои от четири надземни нива. В сградата са предвидени столова и кухня, лекарски кабинет, охрана с контрол на достъпа, зала за тържества със съблекални, библиотека, компютърен кабинет, кабинет за психолог и логопед, кабинети за подготовка на учителите, учителска стая и административен сектор разположени на четирите нива. Главният вход е съобразен с изискванията за достъпна среда.
Осигурени са необходимите места за паркиране. Многофункционалната зала за събития е на второ ниво, и има ще съвместява функциите на театрална и зала за събития, които са част от ежеседмичната програма на учениците. Предвидена е за 60 ученика и към нея има преход към хореографска зала и съблекални. Вертикалната комуникация в сградата е улеснена чрез асансьор и стълбищна клетка. Интериорната цветова схема и мебелите са решени в различни цветове за всеки от етажите. Екстериорът на сградата е с 12 см топлоизолация, в комбинация от окачена фасада със слънцезащита, композитен материал - HPL и минерална мазилка в топъл цвят, осигуряващи енергийна ефективност и визуална хармония спрямо визията за целия училищен комплекс. Учениците могат да спортуват на игрищата за баскетбол, волейбол, бадминтон и футбол или да практикуват стрийт фитнес. Красиво озеленени тревни площи и достатъчно паркинг за 10 автомобила в близост до входа на рамките на имота допълват тази постройка, предназначена да насърчава академичните постижения и личностното израстване.